Roommates mm CHAMONIX

EmmaLisnell

Ny medlem
Halloj, jag o en kompis letar just nu efter både lägenhet och roommates inför vintersäsongen i Chamonix. Hör av er till ngn av oss om ni är i samma sits och är intresserade!!

aannakarlsson

Ny medlem
Heej! Jag och en polare letar också efter rommies inför säsongen 19/20. Vi skulle absolut vara intresserade att hyra lägenhet/hus med flera andra så skriv till mig på instagram (@aannakarlsson) om ni är intresserade!!

johan

Administrator
Heej! Jag och en polare letar också efter rommies inför säsongen 19/20. Vi skulle absolut vara intresserade att hyra lägenhet/hus med flera andra så skriv till mig på instagram (@aannakarlsson) om ni är intresserade!!
Passar på att tipsa om konversation funktionen vi fått på Freeride. Där kan man skapa en privatgrupp (med möjligt att bjuda in flera deltagare). Aktiverar ni även push notiser så ser ni direkt när ett nytt meddelande skrivs. Det är även möjligt att ladda upp bilder, dela länkar/video i en konversation. Starta ny konversation

7ranan

Ny medlem
Hej! Jag är taggad på att köra en till säsong i Chamonix! jag säsonga där för två år sen så tänkte börja dra i lite kontakter nu för att lösa något boende! bara att höra av er om ni är intresserade av att leta boende tillsammans!

Elli32

Ny medlem
Hi. I have an apartment in Chamonix for rent:)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp